سامانه یکپارچه مرکز تلفن و تماس

    استفاده از مراکز تلفن در تمامی سازمان‏های دولتی و شرکت‏ها جزء لاینفک زندگی امروزی آنان محسوب می‏شود. مراکز تلفن مرسومی که در این اماکن استفاده می‏شود، علیرغم امکانات فراوانی که در اختیار قرار می‏دهند، به نسبت نیازهای سازمان‏های امروزی بسیار محدودند. مراکز تلفن عمدتا“ دارای تعداد مشخص داخلی بوده و افزودن داخلی با صرف هزینه‏ های گزافی همراه است. برای هر داخلی می‎‏بایست سیم‏کشی مجزا صورت گیرد که این امر برای تعداد داخلی بالا همیشه دردسرساز است. امکانات این‏گونه مراکز بسیار محدود است و خود کاربر در انتخاب و بکارگیری آن‏ها نقش چندانی ندارد. استفاده از فکس در این سامانه ها بصورت متمرکز بوده و هر کاربر نمی‏تواند فکس خود را مسقیما“ و بدون دخالت منشی ارسال یا دریافت کند علاوه امکاناتی چون صندوق صوتی، تماس ویدئویی، منشی هوشمند، اطلاع رسانی هوشمند، اتصال مراکز تلفن بدون دخالت شبکه مخابرات، Messenger محلی و نظائر آن به هیچ وجه در مراکز تلفن معمولی که این روزها در سازمان‏ها استفاده می‏شود، دیده نمی‏شود.

  • مدیریت آسان کاربران

    در این سرویس، افزودن و حذف کاربران و یا ایجاد محدودیت در دسترسی کاربران به بخشی از قابلیتهای سامانه، به سادگی امکان پذیر است. برای نمونه، ایجاد کلمه عبور برای کاربران، امکان شماره گیری بین المللی تنها برای کاربران خاص، ایجاد محدودیت در تماس از یک قسمت سازمان به شماره تلفن و یا قسمت دیگر سازمان و ایجاد تنظیمات دلخواه دیگر، از قابلیت های این سرویس است . از سوی دیگر می توان با ایجاد تنظیماتی، هزینه تماس های بین …

  • گزارشات مشروح و گرافیکی

    در تلفنخانه تمامی فعالیت های داخلی ها، خطوط بیرونی و نیز تماسها و کانالها بصورت گرافیکی و مفصل بصورت روزانه، هفتگی و ماهیانه قابل گزارشگیری است. این گزارشات را میتوان به صورت خروجی Excel جهت پردازش های بعدی از سامانه استخراج نمود. تلفنخانه بصورت یک سخت افزار یکپارچه و یا نرم افزار با ظاهری شکیل عرضه شده و دارای یکسال ضمانت و پشتیبانی رایگان می باشد. از تلفنخانه میتوان بعنوان  مرکز تلفن سازمانها و دوائر خصوصی و دولتی، تلفنبانک، سامانه …